Scaling up with Airopack

Airopack

Airopack heeft alles van een scale-up in zich. Een veelbelovende innovatie een klantportfolio om van te smullen, hypermoderne faciliteiten en een grote investeerder aan het roer. Alles is gericht op groei, bij voorkeur exponentieel. Werk aan de winkel voor de organisatie, die ons regelmatig inschakelt voor financiële kennis en capaciteit.    
 
Traditionele spuitbussen, van deodorant tot verf, gebruiken milieubelastend drijfgas. Airopack heeft een alternatief ontwikkeld met schone perslucht, die de inhoud van begin tot eind met een constante druk afgeeft. De ecologische footprint is 32 procent lager dan traditionele spuitbussen. Effectief en milieuvriendelijk dus. 
 
HR-directeur Lars van Poppel: “Ons doel is de markt van verpakkingsmaterialen en dispensers op haar grondvesten te laten schudden. Zo werken we momenteel aan een volledig recyclebare verpakking. We zitten op de goede weg, want we mogen inmiddels grote partijen als P&G, Unilever en Henkel tot onze klantenkring rekenen.”  
 
Bij Airopack Group werken ongeveer 150 mensen. In de scale-up fase moet de organisatie snel en fors uitgebouwd worden. Om dat te ondersteunen, huurt Lars regelmatig tijdelijke consultants in. “We hebben niet alle kennis zelf in huis en sommige competenties kan én wil je niet permanent aan je organisatie binden. Dan kan je beter tijdelijk een professional met specifieke kennis en ervaring inhuren.” 
 
Lars komt zelf uit de arbeidsbemiddeling en weet heel goed wat hij wil. “Dat wat ik zoek, vind ik bij Kasparov Finance & BI. Zij weten business critical functies perfect in te vullen en schakelen snel en professioneel. De kwaliteit van matches is hoger dan bij veel andere partijen, zelfs als wij regelmatig een gekke en ad-hoc stellen. Voor mij zijn zij dé partij voor finance, met een absoluut onderscheidend vermogen.”

Wij houden jou op de hoogte