Over Ons

Onze visie

De bemiddeling van financials vereist specialisme, focus en aandacht voor de menselijke maat. Omdat wij alleen bemiddelen voor het bedrijfsleven, en ons beperken tot onze regio, zijn wij er ontzettend goed in. We werken heel bewust samen, met elkaar en onze opdrachtgevers, om steeds een zorgvuldige match te maken. 

Onze missie

Wij koesteren carrières. Door ons werk zien wij mensen groeien; dat is de drijfveer voor de bemiddeling en ontwikkeling van financials en BI consultants. Wij dagen professionals uit het maximale uit zichzelf te halen, o.a. met onze Akademy.

Onze doelstellingen

Onze doelstellingen voor 2025 zijn glashelder: Groeien naar jaarlijks 150 Werving & Selectie bemiddelingen en 200 lopende Interim Finance & BI opdrachten met 100 eigen medewerkers. 

Kernwaarden Kasparov Finacials

Onze kernwaarden

Menselijke maat
In alle relaties houden we een menselijke maat aan. Wat betekent dat? We benaderen mensen zoals we dat zelf ook zouden waarderen: op basis van gelijkwaardigheid en een gepaste bescheidenheid. We hebben respect voor ieders cultuur en werkwijze. 

  • Duurzame relaties opbouwen
  • Oog voor detail
  • Betrokkenheid 
  • Eerlijkheid en transparantie 

Samen
Het werkt alleen als je samenwerkt, met collega’s en relaties. Gelijkwaardig, open en scherp. Samen bepalen we het doel, werken we aan resultaat en vieren we succes. 

  • We stellen samen doelen en kaders 
  • We zijn gelijkwaardig op de werkvloer 
  • We investeren in diepgaande relaties
  • We coachen en leren van elkaar 

Focus
Wij willen altijd vooruit. Wij willen ons ontwikkelen als bedrijf en als professional in het bedrijf. Dat vraagt focus: doen waar we goed in zijn en daarin nóg beter worden. Niet alleen omdat de markt daarom vraagt, maar vooral omdat dát ons het meeste motiveert. We ontwikkelen de kennis, expertise en vaardigheden om voorop te blijven lopen. 

  • We zijn expert op ons vakgebied 
  • We zijn volwaardig gesprekspartner 
  • We zijn scherp 

Ondernemen
Een actieve houding, oplossingsgericht werken en verantwoordelijkheid nemen. Dát is ondernemen. Zo helpen we opdrachtgevers snel en vakkundig. Groeien is het doel, altijd en overal.  

  • We ondernemen actie
  • We denken in oplossingen 
  • We nemen verantwoordelijkheid
  • We zorgen voor continue ontwikkeling

Ons team

Dit zijn ze: de mensen die ons succes bepalen. Ze mailen je, bellen je, komen langs en je treft ze in onze Watertoren in Breda of ergens onderweg.
Nu heb je er een beeld bij.

Sten Weingärtner
Algemeen Directeur

Sten heeft ruime ervaring in arbeidsbemiddeling en kennis van Finance & BI. Per oktober 2021 is hij onze Algemeen Directeur. Sten stuurt het MT en de afdelingen aan en is eindverantwoordelijk voor het bedrijfsresultaat.

Sten Weingärtner
Jasper van Eck
DGA, Manager Interim

Jasper is oprichter en eigenaar van Kasparov Finance & BI. Hij werkte eerder voor NAC Breda, HighQ en Active Professionals. Jasper houdt zich, naast managementzaken, voornamelijk bezig met sales.

Jasper van Eck
Laut van de Sanden
Manager BI

Laut is verantwoordelijk voor de groei en doorontwikkeling van Kasparov BI. Naast het managen van het team en het ontwikkelen van de BI dienstverlening houdt hij zich bezig met het uitbreiden van het klantennetwerk.

Laut van de Sanden
Lenneke Willig
Manager W&S

Lenneke startte in 2011 als stagiaire en bezit een hbo diploma Toegepaste Psychologie. Als Manager Werving & Selectie is ze verantwoordelijk voor de aansturing van het W&S team en de bemiddeling van vaste finance posities.

Lenneke Willig
Yves Vos
Managing Consultant BI

Yves werkt al jaren binnen het BI domein. Per juli 2020 is hij bij ons verantwoordelijk voor de BI implementatie- en optimalisatieprojecten. Daarnaast houdt Yves zich bezig met de persoonlijke ontwikkeling van de BI Consultants.

Yves Vos
Nicky van den Maegdenbergh
Consultant Business & Projecten

Nicky heeft een achtergrond in sales. Ze werkte eerder bij AB InBev en daarna als ZZP’er in de salesbranche. Ze is onder meer verantwoordelijk voor het uitbreiden van het klantnetwerk en het organiseren van business-events.

Nicky van den Maegdenbergh
Dennis Kastelijns
Consultant W&S

Dennis heeft een hbo diploma Commerciële Economie en is eerder werkzaam geweest binnen het bank- en verzekeringswezen. Als Consultant W&S houdt hij zich sinds 2019 bezig met het bemiddelen vaste finance posities.

Dennis Kastelijns
Rens Verschuren
Manager Carrières

Rens heeft een achtergrond in Organisatiewetenschappen en een passie voor coaching, persoonlijke- en professionele ontwikkeling. Vanaf oktober 2021 richt hij zich op de ontwikkeling van ons team Interim Financials.

Rens Verschuren
Sascha Janssens
Consultant W&S

Sascha heeft na het afronden van haar hbo opleiding Business Administration diverse commerciële functies vervuld. Ze is sinds 2020 in dienst en houdt zich bezig met het gehele werving- en selectietraject van vaste finance posities.

Sascha Janssens
Anieke Ouwerkerk
Talent Manager

Anieke heeft de studie HRM afgerond en bij Kasparov de rollen van Recruiter en W&S Consultant vervult. Sinds maart 2022 is ze Talent Manager waarbij ze zich richt op de ontwikkeling van onze Interim Financials, onze Akademy en diverse HR taken.  

 

Anieke Ouwerkerk
Kimberly Evers
Consultant W&S

Kimberly voltooide de universitaire opleiding Arbeids- en organisatiepsychologie. In oktober is ze bij ons gestart als Consultant W&S voor de bemiddeling van vaste finance posities.

Kimberly Evers
Noël Bouman
Consultant Interim

Noël startte bij ons in 2018 als stagiair. Hij voltooide de hbo opleiding Commerciële Economie en houdt zich nu als Consultant bezig met de bemiddeling van Interim Financials.

Noël Bouman
Josine van Kleef
Consultant W&S

Josine heeft na het behalen van haar diploma hbo bedrijfseconomie diverse finance functies vervuld. Vanaf 1 maart 2022 is zij gestart als Consultant W&S voor het bemiddelen van vaste finance posities.

 

Josine Geerts
Simone Broek
Consultant Interim

Simone heeft de hbo opleiding Management Toerisme afgerond en is sinds 2017 werkzaam geweest als intermediair in de luchtvaartsector. Vanaf september 2021 houdt zij zich bezig met de bemiddeling van Interim Financials. 

 

 

Simone Broek
Bart van Meel
Consultant W&S

Bart is na het afronden van zijn hbo-opleiding SPECO Sportcommunicatie het recruitment vak ingerold. Vanaf 1 april houdt hij zich bij ons bezig met de bemiddeling van vaste finance posities.

Bart van Meel
Yvonne Steijlen
Contract Manager

Yvonne heeft jarenlang gewerkt als secretaresse. Vanaf november verzorgt ze voor onze afdeling Interim alle contracten met opdrachtgevers en zzp’ers. De nauwkeurigheid die daarbij komt kijken, is precies waar zij energie van krijgt.

Yvonne Steijlen
Martijn Broekmans
Manager Recruitment

Martijn is sinds 2011 in diverse rollen actief in de arbeidsbemiddeling. Per september 2021 is hij werkzaam als Manager Recruitment en is hij met zijn team verantwoordelijk voor de werving van financials en BI consultants.

Martijn Broekmans
Eline Klootwijk
Recruiter

Eline ontwikkelde zich als corporate recruiter in de sales. Deze ervaring neemt ze mee in ons bedrijf om vanaf september 2021 verantwoordelijk te zijn voor de werving van nieuwe financials.

Eline Klootwijk
Stephanie Neutel
Recruiter

Stephanie is sinds 2016 actief in de arbeidsbemiddeling, hier was zij verantwoordelijk voor de large accounts. Per april 2022 is zij verantwoordelijk voor de werving van financials.

Stephanie Neutel
Bo Suijkerbuijk
Recruiter

Bo is na haar voltooide hbo opleiding Human Resource Management bij ons gestart als recruiter. Ze gaat zich onder meer toeleggen op campus recruitment. 

Bo Suijkerbuijk
Dana Frank
Manager Support

Dana heeft een achtergrond in sales, accountmanagement en support. Als Manager Support werkt zij samen met collega’s aan verschillende projecten. Daarnaast richt ze zich op de strategische kant van de office afdeling.

 

Dana Frank
Daniëlla Hulst
Office Assistant

Daniëlla is jarenlang werkzaam geweest in de horeca. Nu zal zij vanaf 1 december 2021 onderdeel uitmaken van ons officeteam. De veelzijdigheid van deze functie is het gene wat haar enorm aanspreekt.

Daniëlla Hulst
Sjoerd Plettenberg
Project Medewerker

Sjoerd is begin 2021 bij ons begonnen als stagiair en is na het afronden van zijn stage in dienst getreden als Project Medewerker. Hij is verantwoordelijk voor het optimaliseren van verschillende trajecten binnen de organisatie.

Sjoerd Plettenberg
Lieve Geerts
Stagiaire

Lieve zit in haar derde jaar van de opleiding bedrijfskunde. Als stagiaire voert ze ondersteunende taken uit en onderzoekt zij hoe wij onze interim consultants ‘in het veld’ nog beter kunnen ondersteunen.

 

Lieve Geerts